dimarts, 30 d’abril del 2013

6. Disseny d’un logotip



Descripció: Vam fer tres llámines per el logotip elegit, una era en blanc i negre, l’altre en color i l’altre en cartró ploma. Tenia que se pintat amb temperes o retoladors. El cartró ploma tenia que ser retallat amb un cúter i ser pintat per els voltants. Després enganxar-ho a la llámina i entregar-ho.
Procés: Primer de tot vaig mirar en internet alguns logotips que m’agradessin i fer-los semblants. Quan ja tenia feta una idea dels logotips vaig fer-ne quatre de diferents. Quan ja tenia la llámina dels quatre logotips, vaig repassar-los tots i un cop repassats vaig tornar a fer els quatre mateixos logotips i els vaig pintar en blanc i negre. Quan ja tenia les dos llámines una repassada i l’altre en blanc i negre, vaig agafar un logotip d’aquells quatre i un com elegit vaig fer-ho quatre vegades i els vaig pintar amb colors diferents. Després de tenir totes les llámines fetes, vaig comprar cartró ploma i vaig calcar-ho amb llapis i després ho vaig retallar amb un cúter, un cop retallat el vaig pintar i enganxa a la llámina i aixins feia com una mena de relleva.
Resultat: Fotografia el logotip.













Valoració: Aquest disseny del logotip m’ha agradat molt, perquè teníem que dibuixar els nostres propis logotips i després retallar-los amb el cúter pintar-los.., etc. Ha sigut una feina bastant entretinguda perquè tenia diferents fases com el blanc i negre, a color.., etc. Ha sigut un treball divertit i el tornaria a fer sense problemes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada