diumenge, 28 d’abril del 2013

4. Avatar analògic


Descripció: En primer lloc vaig agafar una làmina de dibuix i vaig fer tres columnes horitzontals amb cuadrets. En cada fila teníem que fer ombres, puntets i ratlles.
Després teníem que portar una fotografia de casa actual de primer pla, en blanc i negre. Quan ja ho tenia tot el que vaig fer va ser les ombres en la taula de gamma de grisos, quan ja tenia la primera taula feta, amb la fotografia que vaig portar la vaig calcar i amb la gamma de ombres vaig anar fent ombres per tota la lamina calcada fins que em va quedar un dibuix amb ombres.
Després de les ombres vaig fer el mateix amb el punts, fer puntets a la lamina i després a la lamina calcada. I per finalitzar-ho tot vaig fer les ratlles a la lamina de gamma de grisos.
Procés:  
Foto de gamma de grisos:
En aquesta fotografia anomenada gamma de grisos, he fet tres taules dividides en quadres per pintar en cada un dels quadrats ombres, puntets i ratlles.
Foto de ombres:
En aquesta fotografia he calcat una imatge en blanc i negre i he anant fent ombres així tot i que m’ha quedat un dibuix d’ombres.
Foto de punts:
En aquesta fotografia de puntets, he calcat un altre cop la fotografia en blanc i negre i les ombres que hi havien estan fetes de puntets.

Comentari: En aquest treball m’ha costat bastant fer-ho tot perquè era trigar molt de temps i tenir molta paciència en fer punts i ombres. Però a sigut un treball entretingut i bastant divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada